Forfatter
Tittel Alltid foran skjermen: Dagbladet og det digitale skiftet
Medansvarlig
Språk
Emne
År
Noter «Alltid foran» lød det gamle slagordet til Dagbladet. Denne boka følger avisen fra 1980-tallet til i dag. I løp av de seneste tiårene har Dagbladet gjennomgått store endringer: Digitalisering, nye driftsformer og fremveksten av «oppmerksomhetsøkonomien» har medført store endringer for den tidligere kulturradikale avisen. Boka utkommer i forbindelse med Dagbladets 150-årsjubileum i 2019. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001065pam 22002051 4500
*00155391
*008 a 00nob 2
*015 $a0552289$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-03145-3$bib.$cNkr 549.00
*100 0$aEide, Martin$d1956-$jn.
*24510$aAlltid foran skjermen$bDagbladet og det digitale skiftet$cMartin Eide og Christine Myrvang
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2018
*300 $a442 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, noter, register
*520 $a«Alltid foran» lød det gamle slagordet til Dagbladet. Denne boka følger avisen fra 1980-tallet til i dag. I løp av de seneste tiårene har Dagbladet gjennomgått store endringer: Digitalisering, nye driftsformer og fremveksten av «oppmerksomhetsøkonomien» har medført store endringer for den tidligere kulturradikale avisen. Boka utkommer i forbindelse med Dagbladets 150-årsjubileum i 2019. Omtalen er utarbeidet av BS.
*610 1$aDagbladet$1078.1$2BS$9nor
*700 0$aMyrvang, Christine$d1966-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening